Nedvarvning med kvalité

1kommentarer

Vi har verkligen semester mode här hemma.. Trevliga dagar med nära och kära, träffa vännerna och skingra alla måsten (nästan iallafall) vi har idag rensat ut vårt ena rum på övervåningen, jag tyckte det var "rogivande" att i mysdress och en kopp kaffe rensa och framförallt SLÄNGA saker..hjärtat har kanske inte riktigt samma åsikt men han var duktig och rensade han med. Idag har jag också varit barnvakt åt bästa systersonen, vi hade en rolig lekstund och jag o syster hade en trevlig finastund. Efter allt det roliga kom smällen - barnbajs och jag ska byta!! (syster skrattar nog lika bra nu som hon gjorde när jag tappert försökte byta) jag trodde nog bara inte för allt i världen att det var möjligt för en liten bebiskropp att producera så mycket och med denna lukt. Men så är det, och gissningsvis har jag gjort detsamma för 25 år sedan.. Nog om barnbajset - jag gillar min fina gudson väldigt mycket.. Jag o hjärtat har efter lite skidåkn och taco haft filmkväll - Bröllopsfotografen. Nu borde jag gästa min egen säng men blir uppe en stund till

1 kommentarer

sis

31 Dec 2010 21:13

HAHA hade varit kul åh se hur du hade löst de om jag va borta:) de va en rolig stund ojoj skrattade när jag läste de..kram från oss

Kommentera

Publiceras ej