Uppe med haren

0kommentarer

Imorse var det jag och haren som var vakna på vår tomt (går ju inte riktigt säga i vårt hus, då lilla fritz som vi döpt haren till stod ute i snön och mumsade)

Det var skönt att vakna och komma upp kl 6 imorse. Jag har skypat med min fina vän som är borta i öst. Hos henne var klockan natten... de kommer hem om 1 v så det ska bli roligt att ses igen.

Igår testade jah längdskidåkningen igen, det är verkligen inte lätt att få till allt med teknik, fart m.m. men träning ger färdighet, och det är så skönt att vara ute i friska luften. Jag ska försöka ta mig ut varannan dag nu om vädret fortsätter i denna takten...

Nu ska jag plocka ihop och åka till jobbet - en ny frisk dag står för dörren. jag dagaen till något extra.

Ha en bra onsdag!!!

Kommentera

Publiceras ej