Fånga dagarna.

0kommentarer

För ett år sedan njöt jag snö, bad, bastu och goda middagar.






Nu är det andra tider, ingen skidsemester detta året, tyvärr. Finns en hel del annat att sysselsätta tiden med iallafall.
Idag blev den 1tim och 45min träning, både spinning och core, riktigt kul faktiskt.
Ska nu fixa iordning lite h'är hemma då jag ska ha funktionsbesktning av min lgh imorgon, det är inte långt kvar till jag lämnar den, 31 mars för att vara exakt. Har bott här i över 2,5 år då, jisses så fort tiden går... räkneverket går neråt, jobb sökes. Vet ngn något som skulle sitta som handen i handsken för mig så hör av dig.. borde sätta igång att leta lite bättre.. den som söker den finner.. just det ja, kan det stämma.

Denna veckan bjuder på mkt. Många födelsedagar, ingen nämnd ingen glömd men vi vet vilka ni är... 2 st 25 åringar.. Grattis mina vänner, ni är snart halvvägs till 50, men inga gråa hår har ni ju än och inte heller har bitterheten hittat er, så var lugna och njut.
Mormor min hade blivit hela 75 år i år.. 19/2 ägnar jag en extra tanke åt kära mormor, må änglarna fira henne med pompa och ståt


Kommentera

Publiceras ej