Tisdagstempo

1kommentarer

Idag har jag fått mycket gjort, känns det som iaf.
Startade dagen 8.30 med att möta upp Erika och sitta med uppsatsplugg på förmiddagen, lunch, sedan eftermiddagsföreläsning. En runda förbi Apoteket som gladeligen fick ta emot fröken carlssons sista slanar denna månaden, så nu längtar jag till torsdag och nya drag på kontot... haha

1,5 tim step och core pass blev dagens träning, riktigt skönt och välbehövligt. Dusch, mat, tvätt, städ och fix hemma har jag ägnat kvällen åt.
Gjorde en dundertabbe då jag skulle hämta min tvätt, insåg att jag glömt sätta igång torkskåpet..bra gjort. Så nu ha jag lgh full av tvätt som hänger lite var stans.. till min glädje hade jag iallafall satt igång torktumlarn, så lite ren och torr tvätt blev det.

Nu ska jag fixa iordning det sista och krypa till kojs, är dock inget vidare trött, men kanske kommer, os får vara sömnmedel.

Imorgon väntar heltidsdag med uppsats.. vi ha fått lite positiva besked i vårt arbete och det glädjer oss, så imon ska vi ta tag i de bitarna..
På torsdag fyller mitt hjärta år, så jag ska åka hem på kvällningen.. ska för en gångs skull ta tåget från halmstad, va riktigt längesen jag gjorde det, blivit alldeles för bortskämd med att ha bil.

Gonatt kramar

1 kommentarer

annie

24 Feb 2010 19:07

du är duktig du!



stor kram

Kommentera

Publiceras ej