Allt annat..

0kommentarer

jag gör allt annat än det jag borde, just det. Jag borde plugga.
jag skriver tenta i verksamhetsstyrning på fredag och jag är långt ifrån i fas.

Idag checkade jag av punkt 3 på studielistan, redovisning av praktiken, skönt att ha allt det fixat och inlämnat. Nu är det inne hos min handledare för betygsbedömning och resultatet får jag om ca 2 veckor.. så det finslipas den sista versionen och skickas ut till mitt praktik företag och jag hoppas alla blir nöjda och glada.

Just nu gör jag detta; kollar skidresor, vill så gärna ge dessa godingar några riktigt åk

jag plockar och småstädar här hemma med, trots min lilla yta så blir det snabbt ordeda när det samlas för mycket framme, knaprar godis och inser att det är detta som gjort min käke illa, dumt ja, jag skriver in schema och planerar kommade things, missat att anmäla oss till en fest men fick veckan på oss att bestämma, betalar också lite räkningar..

Så, verksamhetsstyrningen ligger inte överest på dagens att-göra, trots att den borde.
Imorgon och 2 dagar framåt är det full fokus och maximerat intagande i skallen av detta.

kramar

Kommentera

Publiceras ej