En ljuvlig helg

0kommentarer

I torsdags eftermiddag lämnade jag Halmstad för en helhelg hemma.
Fredagen ägnades till jobb, skönt att få vara lite kreativ. Tillbringade kvällen hemma med hjärtat och ett par kräftor som gjorde gott i kistan. Svärmor kom förbi och sa hej och körde oss vidare till paret W, där vi delade en flaska vin och hade allmänt trevligt i härligt sällskap.

Igår hade vi en fixardag hemma (jag målade och hjärtat spacklade och satte tapet på väggarna) blåbyxorna på hela dagen i stort sett, även då vi for in på Telia. Jag är i stort behov av en ny mobil nu, då min gick bananas förra helgen.. Hjärtat har inlett sin "övertala mig att skaffa I-phone" kampanj... får väl se om han lyckas.

Igår investerade vi även i vår inflyttnings/förlovningspresent från Mami och Lasse, Tack!!

riktigt fin och vi gillar den jätte mycket, passar superfint i vårt sovrum

Igår kväll hade vi en myskväll hemma med god mat och lite gott att dricka

en god sallad med mozzarella och avokado..






Nu ska jag ta och fixa fram en god frukost och sedan blir det mera fix och trix idag, hallens väggar ska få tapet och färg på så kanske den snart är klar...

Ha en trevlig söndag och trevligt slut på helgen.

Kommentera

Publiceras ej