En resumé

1kommentarer

2009 var ett bra och på många sätt händelserikt år...
Jag fortsatte mina studier i Halmstad..jag firade hjärtat när han fyllde år med en spa weekend i Varberg


Vi firade svärmors födelsedag i Österrike med skidåkning



Kära vänner förlovade sig - love -
Vi njöt livliga och fantastiska fester med underbara vänner


Jag gästade dessa tre sköna tjejer i stockholm, tack ni underbara



Jag hyrde ut min lya och njöt lite kustkänsla hos far




Vi glädje oss och chockade många med att köpa oss ett hus mitt i finanskrisen och mitt i mina studier..



Jag avslutade mitt 2.a år i Halmstad och tog 3 månaders sommarledighet från studier


Sommaren ägnades mestadels åt renovering av huset, en tjejhelg i Köpenhamn med 2 underbara vänner samt en tripp till Spanien blev det




När september startade igång startade även studierna igång igen, den sedvanliga kräftskivan gick av stapeln när mamma fyllde år
 

En tripp till fina Malin och Lund blev det i höstas


Likaså har det blivit en och annan klassfest


Den 12 December slog vi upp dörrarna til vårt husbygge och bjöd in till inflyttningsfest och denna dagen blev extra speciell då min älskade gick ner på knä och jag sa JAAA - Kärlek -
Min finaste


Julen firade vi med alla nära och kära i vårt hus 


Likaså firade vi in det nya året hemma med goda vänner



Jag önskar er alla nära och kära, vänner och familj ett riktigt bra 2010. Ta hand om er och alla era nära.

Kramar

1 kommentarer

annie

05 Jan 2010 20:23

fin resume!

HUr går skolan nu?



Love

Kommentera

Publiceras ej