Ett vinterlandskap

0kommentarer

vinter är här, och det är ljuvligt..
Idag tog vi oss en långpromenad efter middagen. Jag, hjärtat, Magnus och Jessica klädde oss varmt och gav oss ut och pulsade 1,5 tim..helt underbart.
Snön är ljuvlig...Jag blir som ett barn. Slänge mig rakt upp och ner och gjorde "bomben" i snön och hjärtat och nerför backar... härligt.

Har i övrigt ägnat dagen åt att skriva på min projektrapport som ska lämnas in imorgon. Jag har skrivit en hel del, all data från min undersökning, inledning och viss teori och diskussion är klar.
Imorgon ska jag skriva klart det sista, och jag hoppas vara klar hyffsad tid så jag kan börja tentaplugget inför nästa tenta. En klarades av igår, men den pratar jag inte mer om.

Imorgon bitti hoppas jag vädret är ok, då jag ska köra till Halmstad, igår tog det närmare 2 timmar att ta sig hem..

Nu ska jag återgå till hjärtat och soffan, få ha lite kvalitetstid då det är över en vecka tills vi ses igen.

Kram

Kommentera

Publiceras ej