Morgonstund har..

0kommentarer

...guld i mun.



Kom för en gång skull upp i tid, dvs. innan 8.. och har nu avverkat min andra kopp kaffe.





Visst ser jag pigg ut, och sprudlande av energi... hahah

Sitter nu med frukosten framför mig och skriver ihop det jag ska lämna till min handledare på min praktik. Vill skicka och lämna ifrån mig allt och stänga ner det projektet. jag har fått mitt betyg från skolans sida och är där klar med projektet, men givetvis ska företaget ha mitt också.
Jag har bara så svårt att känna mig nöjd och skicka iväg det, är så orolig att de inte är nöjda med vad jag har gjort. Att de tycker det är för lite, eller att jahg dragit för generella slutsatser.. (typ, jaja.. det där visste vi ju, kunde du inte kommit på något bättre) m.m. Aldrig tidgare har vi ju skickat ut ngt resultet till företaget vi intervjuat/undersökt m.m. + att man denna gång står på egna ben, tidgare har man ju varit 2, 3, eller 4 pers och stöttat sig på.. inte känt att man är ensam.
men jag får helt enkelt lita på mitt eget omdöme och hoppas att jag gjort detta bra.
Mitt egg till senila dam så har jag glömt mitt USB i halmstad och där har jag sista versionen på arbetet, så jag får maila dom det på måndag.

En annan ()..jag ska på synundersökning för linser imorgon bitti.. har jag några linser hemma då, nej, dom glömde jag också i halmstad.. är det ngn som kan tipsa mig om bot mot glömska.. min andra hälft har yttrat några gånger att du borde inte få ha värdesaker då du alltid slarvar bort det och den dagen du har barn glömmer du väl dem någonstans...med en gnutta ironi i det.

nehe.. om jag skulle skriva klart detta och fortsätta på nästa.
jag har faktiskt positiv energi i mig idag.. Jippi..och jag vill utnyttja detta.. vill hinna med mycket denna dag.
Det viktigaste jag måste göra är att besöka Nordea och lösa hur jag får håll i mina nya kort, ev. leva på att gå till bankkontoren varje gång jag behöver ta ut pengar de närmsta 2 veckorna.. nog om de.

ha en toppen fredag.

Kommentera

Publiceras ej