Inte långt kvar

1kommentarer

..nedräkning pågår. 3 dagar jobb till, sedan får även jag SEMESTER. Denna firas in på bästa sätt med att jag drar till Göteborg direkt och till Erika, som torsdagen till ära fyller år - hipp hipp hurra.
Det ska bli en tjejhelg och fredagens höjdpunk blir PINK.. håller på och laddar för fullt med att lyssna in låtar.

Trots att jag jobbat och hjärtat har semester så har vi haft härliga kvällar och helger. I helgen åkte vi till far och syster i skummeslöv.. Det blev grillning och sedan gästade vi Båstad en kort stund på kvällen. Söndagen ägnades enbart åt sol och slapp bokstavligt -  jag ville få lite dagsljus, eftersom man bara är inne i stort sett på dagarna från 9.45 till 18.15.

En av våra goda vänner var här igår på grillning, han åker idag iväg till Frankrike för 2 veckors semester - avundsjuk; javisst.
Men jag ska inte fälla några tårar över det, på måndag är det ju faktiskt vi som ger oss iväg på en liten roadtrip med början mot Kosta, Kalmar m.m. och avslut nere i Skåne, Österlen. Ska bli mycket trevligt. Resesällskapet är Anna och Oskar, så jag tror vi kommer att få det super.


ps, här hade jag kunnat tillbringa en heldag, utan några som helst problem.

Nu ska jag fixa det sista och sedan cykla till jobbet.

Trevlig tisdag.

1 kommentarer

annie

20 Jul 2010 21:45

Hej vännen.

Härligt med ledigt.

NJut

puss

Kommentera

Publiceras ej