kaffe, vin och situps

0kommentarer

vår sommarpresent är denna pärlan från Nespresso



helt fantastiskt gott kaffe, alltid färskt. Har nu skämt bort mig i 2 veckor med en cappucino på morgonen och börjar så småningom lära mig dricka espresso med.

Efter allt vinpimlade dagarna i ända nu i sommar har jag lagt på mig ett eller två (icke trivselkilon). Tänkte råda bot på detta och motinera mera HAHAHA.. om nu inte det blir av, vilket verkar vara svårt, trött som få på mornarna, så därför investerade jag i denna braiga pryl idag.


Här ska göras situps och magträning. Någon som har andra bra träningstips med en pilatesboll???

Nu har vi varit vuxna här hemma, suttit på varsin sida av bordet med varsin dator framför oss och betalat ett gäng räkningar. 2st låg på min sida och på andra sidan låg cirka 10, rättvist; javisst!!! och en liten () mina räkningar var HM och adlibris, dvs. enbart mina prylar och inga gemensamma grejer. Visst får han gärna låna mina nya böcker iochförsig.
dessa blir min sommarläsning:



Kommentera

Publiceras ej