sjyk sjyk

2kommentarer

öron, näsa, halsinfektion är troligen min diagnos och att det satt sig på stämbanden denna gång..

Har nu fått penicilin, samma dunderkur som jag åt i vintras då jag hade något liknande.. Om jag inte blir bättre inom 3 dygn skulle jag återkomma.

Idag ligger jag hemma och gror, sängen och TV om vartannat.

Har även ringt ansvarig inför helgens tävlingar och sagt att jag är sjuk men att jag hoppas bli frisk och kunna spela lite.
Nu ska jag återgå till TV, filt och snytnäsdukar.

2 kommentarer

erika

14 Jun 2010 15:05

Usch,det låter surt vännen! :( Tänk på att inte anstränga stämbanden för mycket...Vila rösten så mycket som möjligt och tänk på att när du hostar och harklar dig så anstränger du också stämbanden! Och vad du än gör,viska inte!!!! Hehe,lite tips från logopeden ;) Hoppas att det är bra annars! Nu har jag också sommarlov,jippie! Ta hand om dig! Ps.Om inte hesheten är borta efter 3 veckor måste du kontakta läkare!

annie

14 Jun 2010 17:58

Krya på dig!

beby!

Kommentera

Publiceras ej