The ending of the weekend

0kommentarer

Nu klappar helgen mot sitt slut. Dennba helg har inneburit seriespel för mig del. det blev hela 54 hål spel för mig, alldeles för mycket med tanke på den lilla träning jag har bakom mig denna våren. Efter en vecka med infektio i kroppen och penicilin gav jag ändå allt jag hade och det räckte ett tag.

Idag var jag helt slut i kroppen, hade gett nästan alla mina krafter igår då det blev 36 håls spel. Dagens spel var inget glansspel från min sida - och mina glasdagar är verkligen förbi. Sommaren för 4 år sedan var min sommar - det var sommaren jag ägnade och golfspelande och tävlade en hel del, det var sommaren då jag gick min personbästa runda på tävling och det var en golfsommar jag aldrig kommer att glömma.. Nu 4 år senare finns ändock gnistan kvar av hur roligt det är där ute på banan - gillar det varje sekund, och har likaså insett att jag spelar för att det är roligt, för sällskapets skull samt med en viss tävlinginsikt.

Gårdagskvällen firade vi hemma med goda vänner, vi drack champange och åt den kungliga tårtan och firade M som fyllde år dagen till ära.



2010-06-19 är en dag som kommer gå till historieböckerna, det är den dagen jag ska berätta för min barn om - sagan där prinsessan får sin efterlängtade prins och kärleken mellan dem spirar. 


 

Kommentera

Publiceras ej