Försvinnnn

2kommentarer

snuvig och snytig är jag sedan helgen.. det försvinner liksom inte, och inte heller bryter det ut i något mer..
träningen har jag stått över denna veckan, i hopp om att bli bättre..
Veckan har inneburit bland annat:

- uppsatsskrivning med erika + en bra handledning
- premiär av DH, lovely... ett programmåste varje vecka
- tjejmiddag hos mig igår kväll, bjud tjejerna på hemmagjorda hamburgare o pommes.. helt ok blev det, inte slaviskt rund hamburgare, men nog iallafall goda
- första cykelturen detta året, va över 2,5 mån sedan min cykel fick vara igång, så väl på tiden
- avnjutit en härlig vardagdfika idag, inte ofta vi unna oss det när vi sitter uppsatsen men idag så förtjänade vi det
- 2 intervjuer inbokade för vår uppsats - check!!!

har nu ikväll tagit en kvällspromenix, ätit kvällsmat, diskat, duschat och städat lite lätt.

Ps. igår hade ett nytt program på 4an premiär, Fuskbyggarna..
Nästa ons 21.00 är just detta företag med och reparerar efter "fuskbyggare"

Imorgon blir det plugg med erika, sedan tar vi välförtjänt helg, och jag ska inleda den med en AW med hjärtat och goda vänner.

trevlig torsdagkvälll

2 kommentarer

Annie

05 Mar 2010 01:56

Hej igen beby! Nu är klockan sent. Somnade i soffan och nu har vi förflyttat oss till sängen.

Känns som vi krocka i påsk lite. Påskafton och påskdagen är jag nämligen full av saker. Planering bröllop. Åka till morfar, fira mig lite. Ja du vet. Bryab kommer långfredagen kväll o stanna korus så då bli de ju middag med familjen.



Puh ja.

Love

Annie

05 Mar 2010 01:58

Jag skriver från iPhone så korus betyde söndag. Haha

Kommentera

Publiceras ej