Ny vecka

0kommentarer

stanna tiden, veckorna och dagarna bara springer iväg.
hade en toppen helg hemma, lugn och skön... sov som tusan och det var riktigt skönt.
Dragit på mig en förkylning, men trotsar den så långt det går, så hoppas den försvinner ur kroppen.
Igår hade vi hela La Familia på besök, mycket trevligt att få träffa alla, mor, far, syster och morfar m.fl.

I helgen fyndade jag två nya plagg från ett för mig nytt märke, supersnygga och sköna kläder, helt min stil.
Maison Scotch heter märket

Idag har jag bytt ut familjen och söndagsmyset mot vardag, började dagen med att presentera min praktik på SCA, gick helt ok ändå. var nervös att presentera detta inför folket där, men sågad blev jag iallafall inte, puh.

Körde ner till halmstad innan lunchtid, föreläsning på eftermiddagen, sedan blev det en tur till stan och ett litet fodral till min nya phone.. gillar den riktigt mycket, trodde inte det skulle gå så lätt att lära sig och förstå den, men jo.. fel av mig där.. Blev att storhandla, äta kvällsmat och nu ikväll har jag fixat och trixat med lite kurslittr, andra småsaker, tittat på platsannonser m.m. och hittat ett objekt att söka, så ska upp imorgon bitti och läsa igenom CV + PB och skicka iväg det..

Nu blir det fixa iordning här hemma, sedan bingen.

Godnatt

Kommentera

Publiceras ej