Studieförändring

0kommentarer

va lite miljöombyte gör gott för själen.. förra veckan var en hektisk vecka, packning och förberedelser inför flytt stundade...väl i lördagsmorse kom hjärtat, pap o U o hjälpte mig att flytta o städa lyan, lördagskvällen var vi alla trötta och sega och i söndags lämnade jag över nycklarna, sedan åkte jag o hjärtat hem till vmo och nästa projekt kom -flytta in allt som släpet innehöll i huset- jippi, men med lite hjälp gick även det projektet i land (med reservation att vår övervåning är belamrad med prylar, men det blir ett No22). Måndagen inledde jag redan 06.30 och vidare for jag till halmstad för uppsats plugg med Erika.

Igårkväll efter träning styrde vi kosan mot Skummeslöv och här sitter vi fortfarande.. Har haft en givande dag med uppsatsen, skönt att få sova lite längre, gå upp o äta frukost och sedan sätta sig och börja arbetet Vi tog oss en välförtjänt lunchpromenad på stranden vilket var helt underbart. Nu har vi ätit och druckit gott och ska fortsätta lite smått på småfix med uppsatsen.
Känns skönt att ha gett järnet en heldag, och med någorlunda gott samvete kunna lägga uppsatsen åt sidan och fokusera på annat som komma skall.

Kram

Kommentera

Publiceras ej