Tiden bokstavligen springer bort..

1kommentarer

det är redan tisdag kväll och jag har tom tröttnat på DH, det är ingen stuns i programmet längre, tråkigt tycker jag. Händer inte så mycket, och tråkiga intriger.
Mellan 9-18 har jag o Erika suttit med våra 2 intervjuer från gårdagen och sammanställt dem, skönt att komma igång ordentligt. Imorgon bitti blir det träning 7.30-8.30 sedan blir det fortsättning av sammanställningen hemma hos moi.

Imorgon måste jag också ta mig i kragen och börja packa ordentligt, då det enbart är några dar kvar inna flyttlasset går från Halmstad, på lördag närmare bestämt. Känns både bra och mindre bra, nu är det inte långt kvar, men ändå skönt att bo på ett ställe (+ ett extra i 2månader, dvs i en väska men det har jag ju trots allt valt själv)



Nu hoppas jag på fina sånahär vårmorgonar i skummeslöv den närmaste tiden, då mår jag som fisken i vattnet

1 kommentarer

annie

24 Mar 2010 06:59

oh ge oss vår nu!

Kommentera

Publiceras ej