Vill ha..

1kommentarer


bild från Svenssons.se

Jag vill börja jobba, tjäna pengar och kunna köpa möbler och fixa här hemma, just nu osar det närmare noll på kontot, och det som kommer in i månade är ju aldrig högre än en 4 siffrigt belopp, och efter räkningar m.m. så är de likvida medlen som är kvar inte några stora summor...men men.. det är just detta som är nackdelen med plugg, men likväl är fördelen flexibiliteten och möjligheten att styra sin egen tid och sitt eget arbete, exempelvis att sitta hemma i mysbyxor och äta en god frukost och nu sitta och fixa me studier.

Men måste inleda ett mission, där jag ska övertala min andra hälft att sälja våran gamla säng (han påstår att den kan vara värd att spara, då ett framtida barn skulle kunna få den, hm, min tanke överensstämmer inte, vilken jädra unge sover i en 1,40 säng.. ne, och det är ju ett antal år till vi om möjligt har en unge i den ålder som sover i en så stor säng + att det lockar ju till att den dagen det finns tonårsbarn så är risken överhängade att det ska sovas mer än 1 person i denna säng... uhh) Nej, detta innebär att sängen ska bort, den dagen det finns en unge i detta huset som behöver en säng så ska Jag köpa en säng... + att vi har lite andra prylar jag vill säja, skrivbord m.m. och då kan vi ta dessa pengar + lite annat kapital till att köpa det übersnygga flowerbordet....bra, då ska bara "mission flower" inledas.. någon som har ngt bra öbvertalningstips???

Kram

1 kommentarer

annie

19 Mar 2010 19:17

köp bordet.

Unna dig!!

Kommentera

Publiceras ej