Nattugglor

2kommentarer

ingen i vårt hus sover, ingen av oss. jag ligger sängen - tänker och funderar.

Framtid, tittar på massa bloggar för inspiration, jag vill lära mig gå i högklackat - 5,6 ynka cm gör ju ingen skillnad, men en sisådär 11 cm, då är fröken carlsson genast 171 hög - me like! detta får alltså bli sommarens mission.

Hjärtat har målat två ytterväggar idag, jag har tittat på som ett mähä, och varit ett sådant jobbigt stöd, men varit rädd att han ska trilla då han stått på stege i källartrappan - hönsflickvän, ja.

Förbannade framtid, ovisshet. Ge mig ett besked och något bra. ge mig ett examens betyg här och nu, så ska jag visa upp detta och säga, all denna kompetens har jag - Skojjar bara, ska absolut inte säga det.
Just nu känns jobbfronten piss - ok, ska inte klaga så mkt, har 8 veckors heltidsjobb i sommar iaf.

Semestern är bokad - v.30 då njuter jag, solar, slappar, skrattar, har roligt och dricker rosé.

Nu borde jag krypa till kojs, vill komma upp i tid imorgon och börja min dag med en frisk morgonpromenad, så jag sedan kan vässa pennan och brynen för att läsa igenom den uppsatsen vi ska opponera på. Nedräkningen är i full gång - 27 maj, kl 14.00 då smäller det. Då har jag i stort sett avslutat mina studier på halmstad högskola och dessa 3 år går i graven.

2 kommentarer

annie

19 May 2010 06:57

Du är verkligen klar snart!

Vad gör du i Sommar och vad tror du händer i höst?



Här är det vår, 20 grader och sol.

Puss fina

Anna

19 May 2010 13:06

Emsan vi lever samma liv just nu. Ovissheten är äcklig och jag vill att den försvinner nu. Ge mig mitt examnesbevis! Ge mig ett jobb till hösten!!!!!!! Men vi har ju vecka 30 att se fram emot- då är det härligt häng som gäller! Nu ger vi järnet det sista och fixa våra opponeringar fin fint! Lycka till! kramar

Kommentera

Publiceras ej