Perfekt mitt-i-veckan

1kommentarer

Onsdagen är här, jag började min onsdag med en liten promenix för att piggna till, det var satans kallt ute, men skönt att piggna till. Tog tåget til halmstad vid 10.20 så nu sitter jag på biblioteket och fixat lite. Har föreläsn 13-16, sedan bär det av till Skummes med tjejerna och tjejmiddag står kvällens schema för. Sleepover till imorgon blir det också, så det blir nog en trevlig kväll. Jag ska bjuda på middagen och filar fortfarande vad det ska bli, men tror jag har ett uppslag att gå på.

Igår kväll lagade jag rödspätta, potatis och egenlagad remuladsås, de ni!! inte var dag fröken carlsson är så huslig, möjligt att paneringen inte blev så super, men vi åt iallafall, jag och hjärtat.
Igår hade jag en riktigt skön hemma dag, slappade och åter slappade. Det var välbehövligt efter helgens utomhusaktiviteter och fix..

Nu ska jag packa mig ihop och kila till föreläsn

Ps. det är inte långt kvar i skolan nu.. 3 veckor lite drygt.. ahhh.

Kram

1 kommentarer

annie

05 May 2010 19:29

beby.

vad gott med rödspätta!



puss

Kommentera

Publiceras ej