Soft helg, och sover gör jag en annan dag

2kommentarer

Helgen har varit härligt, soft hemma häng. Jag har slappat o fixat o donat. Mannen min har varit duktig och haft blåbyxor på, fixat och donat. Mina blåbyxor fick ledigt denna helg. Har promenerat, bakat valnötsmuffins, tvättat totalt 6maskiner i helgen, rensat strykhögen, lämnat in bilen o bytt lampor, druckit gott vin, haft härligt häng med vännerna, fixat inbjudningskort, betalat restskatt, haft två sköna helgsovmornar med min man - helt enkelt en skön helg trots pissigt o kallt väder. Imorgon ringer kl 5.20 o tåget går 6.13 men jag är varken trött eller trött. En bok och lite gonatt prat kanske får frökens ögon att falla i sömn. Gonatt ändå

2 kommentarer

Annie

09 May 2010 23:28

Samma här . Inte heller trött men ska upp 0410. Ska till Gbg med jobbet. Kul men tidigt. Puss Fina

Askelin

13 Dec 2011 13:23

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera

Publiceras ej