Effektivisering

0kommentarer

Ikväll har jag fått några knop gjorda, trots att jag inte var hemma förrän efter halv 6-tiden... var och tittade på en trappa nu ikväll, lite inspiration inför vår.. Igår och i förrgår var jag och gästade lite annat folk och spande in olika vita golv... jag har insett att jag måste se saker i sin verkliga miljö för att bilda mig en uppfattning om hur det kommer att bli.

Dagens kvällsmat bjöd på en laxburgare och ett glas rött såhär mitt i veckan.






Efter middag tog vi ett fixartag. Jag målade trappen en första gång med lackfärgen, 2 strykningar kvar sedan är källartrappan klar för mattläggning, men det får vänta ett tag, tills att vi gipsat övervåningen.. annars har vi nog snarare en vit än en grå/svart matta i trappan...

Har även fixat med lite andra småsaker till jobbet och nu efter en lång och go dusch lagt upp alla soffkuddar på övervåningen tills källarn är klar... det har sett ut som en koja här i vardagsrummet sedan igår kväll då vi bara slängde in alla soffkuddar för att kunna ställa bort soffan.

Började igår läsa denna boken


en medelålders kärlekshistoria

Nu lite fix sedan några sidor till i denna


Kommentera

Publiceras ej