Veckan som gått

0kommentarer

Denna veckan har varit händelserik på alla sätt och vis...det har varit mycket på jobbet nu innan jag tar 2 veckors semester...

Förra helgen med tjejerna va toppen, en riktigt trevlig tjejhelg på alla sätt och vis.. det energiboostade mig, samt att solen sken på oss hela helgen.
bildkavalkaden överlåter jag till fina Erika

http://erikalowerot.blogg.se/2010/october/en-helg-med-fina-vanner.html


Igåreftermiddag firade jag in min semester med en fika med Sofia, jobb på IK sedan middag hos M & J..

Idag blir det åter jobb på IK, samt på stan och fixa lite småsaker innan resan, ska delvis köpa denna boken, det får bli min resebok




Vad skönt det är att ha en lugn och skön morgon med frukost tillsammans med Nyhetsmorgon.. hade hellre legat inne under täcket idag då det är grått och regningt utanför fönstret.

 

Nu ska jag fixa mig för att åka till stan och jobb. I eftermiddag kommer A & O hit på fika och husesyn, ska bli trevligt att ses lite innan vi åker, va ett tag sen sist

Kommentera

Publiceras ej