Lek, mys och njuter av en ledig helg

0kommentarer

Denna veckan har sprungit iväg som alla andra dagar, helt plötsligt gick vi från måndag till fredag på nolltid.
Startade helgen med att springa 8 km igår eftermiddag, riktigt skönt att komma ut och energiboosta mig själv.
Vi hade en lugn och skön fredagkväll hemma, jag och hjärtat. Middag och en kväll i soffan var skönt, bara njuta tillsammans och starta helgen lugnt och skönt...

Unnade mig en god sovmorgon imorse, då hjärtat åkt hemifrån och jag hörde regnet smattra bestämde jag mig att sova vidare en stund till och bara ta det piano... efter en lång frukost blev det stan en runda med syster, daniel och vincent.. Middag hemma sedan gav jag föräldrarna ledigt 1 tim och tog med mig Vincent ut på promenad... vi trotsade regnet och strosade runt ett bra tag.


så gott man kan ha det.

Nu har vi lekstuga här hemma.. vincent trivs som fisken i vattnet tillsammans med lekmorbror.




Nu blir det att svida om, ska på 50års kalas hos min farbror.

Fortsatt trevlig lördag.


Kommentera

Publiceras ej