Renoveringskoma..

0kommentarer

Nu har mer än halva september månad gått, tiden bara ruschar iväg. Jag hade hoppats på att revultionera här hemma, fixa och dona varje dag... men jisses, det är en omöjlighet har jag insett. Tiden räcker inte till, och en vardag där bara softa, slappa och njuta av stunden är inte fy skam heller och det måste man ha mellan varven. En dag som denna när det pissregnar utanför blir man inte desto piggare och mer sugen på att fixa... en varm kopp te och datorn lockar mer



Men det är galet vad fort tiden går, för ett år sen var vi i princip relativt nyinflyttade och det var mycket som inte var på sin plats...ett år senare, så ser det trots allt skapligt ut och det har blivit riktigt bra på sina ställen. Höstens stora planer är att göra klart gillestuga som ska bli tv-rum (soffan är beställd) med braskamin och hög mysfaktor...ska få till ett snyggt vitt trägolv också, jag vet precis hur vitt jag vill ha det, men det känns som att jag ska ha fruktansvärd tur för att komma ända dit.. jajaj.. vi får allt se.

lite före och efter bilder bjuds












ett litet axplock än så länge.

nu blir det kvällsmat och lite småpill me garderobern, har fått upp ännu mer förvaring och det innebär rensning och slängning innan det är klart, så nu börjar min walk-in bli riktigt uppstyrd..

Kommentera

Publiceras ej