16 härliga våriga grader

0kommentarer

Idag har vi njutit av det fina vädret, min kille och jag.
Tog en lång sovmorgon och en lång helgfrukost - bästa starten på en helgdag.

Vi åkte och tittade på lite växter till trädgården, fanns mkt fint.
Vi gästade hans släkts stuga och päste en stund i solen, underbart.. blev lite grillat till lunch där ute sedan fotsatte vi till nästa sjö och ett lant café och fikade våffla med Cicci, Marcus, Tessan & Martin.. en riktigt härlig eftermiddag.

Hemma i stan igen tog vi en kort promenad i solskenet och värmen... och nu ikväll har vi grillat kycklingfile och hallomi... det kändes som sommar - grillat är tecken på att värme och sol är på G.. hjärtat tog en nap och jag har fylt tvättmaskin och torktumlare.. Nu är det bara att krypa ner i soffan och njuta söndagsmys, lika heligt om inte mer än fredagsmyset.

helgen har varit super på alla sätt och vis. Igår var det kör helg/reunion med gamla gospelkören. Vi var 300 gamla och nuvarande körare som hade en heldag med övning igår och som avslutades med konsert... Vi var några tjejer som fortsatte kvällen tillsammans hemma hos Malin. Pratade minnen, kollade bilder, skrattade så vi nästan kiknade mellan varven.. åhhh, vad härligt det är med goda vänner. Trots att vi inte ses så ofta några av oss så är det fantastiskt när vi ses.. ni/du har en plats i mitt hjärta för alltid...



Nu ska jag väcka min kärlek och krypa upp med gottis och mysdress och kolla TV..

kickstarta en bra vecka imorgon vill jag göra.. veckan som kommer innehåller massa kul grejor, men för många som läser här, så jag förtäljer ingenting mer än att jag ska gästa GBG i helgen och fira morfar som blir 80 år.

KRAM

Kommentera

Publiceras ej