Lexington, bilder & lycka

1kommentarer

I lördags unnande jag mig lite lyx - ett lavendeldoftande ljus från Lexington är som pricken över i i sovrumsföntret..



eftersom jag har mina stjärnor från samma märke i fönstret tyckte jag ett ljus passade utmärkt också.




igår på minimässan lyckades jag fota mitt bord när jag hade fått upp produkterna







nu har jag fixat ordning bland mina prylar, för imorgon och på onsdag väntas 2 partyn, mkt roligt.

Idag var det återigen löparmåndag - 18.45 mötte jag upp tjejerna. Jag var taggad som tusan, cyklade dit så fick min uppvärmning. Dock var jag seg somn katten när jag sprang.. orkeslös men ändå inte. benen har energi men ingen andning i stort sett.. harvlar och hostar nästan för att öppna luftvägarna.. är det bara att jag har kass flås, små lungor eller kan man ha så kallad mindre variant av ansträngningsastma... jag klarar inte löpa på i ngt högt tempo för jag kan inte andas ordentligt vilket jag att jag tar ut mig fullständigt och isåfall får börja traska, så sakta mak men jag kommer i mål springades, läs joggandes..

Nu godnatt

1 kommentarer

Frida

09 Apr 2011 08:52

Åååh så mkt fint du säljer:)

Hoppas allt är bra!!



Kraam

Kommentera

Publiceras ej