PLANERING

0kommentarer

Ikväll har vi haft bröllopsstuga här hemma... planering och fix inför de stundade 2 bröllopen där vi är värdar. Det är fantastiskt roligt att få vara del i våra vänner bröllop och en ära att få fixa och försöka bidraga till ett det ska bli den bästa dagen i deras liv. Jag har gått på extra energi nu ikväll känns det som för efter planeringen tog jag mig ner till min egen lilla mysvrå - nämligen strykhörnan.
Var skönt att få 30 min för mig själv, mina tankar och mina funderingar... har även hittat en bättre strykteknik.. de ni!!!!

Jag kom att tänka på att för exakt 1 år sedan satt jag och slet mina hår i Halmstad över min sista tenta som var lördagen 14/8 och jag slet som ett djur över denna redovisning, för jag skulle bara KLARA DEN!!!!
Det är iallafall väldigt skönt att slippa sitta med den oroskänslan och ångesten över att plugga till den sista sista sista (om jag klarade den) tentan... och skönt var ju det, för den 31/8 förra året. Dagen då jag fyllde 25. Då fick jag mitt besked att jag med råge klarade tentan samt att jag också fulländat min 3 åriga utbildning på Högskolan Halmstad.

Nu ska jag ta och dressa om och gå till sängs för att läsa en stund.

GODNATT

Kommentera

Publiceras ej