The last of the holiday

1kommentarer

Semestern börjar lida mot sitt slut och jag har en gnutta separationsångest från mina härliga sovmornar.. lata dagar, solstolen, god mat och dryck, grill och framförallt allt häng med goda vänner.. Har träffat många av mina fina vänner under denna semester och sommar, och det glädjer mig ända in i hjärteroten att umgås med nära och kära.. La Familia har jag haft mycket tid med också nu under semestern.. Denna dagen och helgen blir en riktig slapparhelg här hemma, riktigt suga ut det sista av att ha de "manjana" hela tiden och siesta när helst man vill..

Blandade bilder från denna semester


Nu startar vi semestern....välkomma











Är helt facinerad av delfiner, så vackra djur







Djurparks safari


Nöjd Schweizernöt vinnare





Härliga dagar på sjön



Härlig sommarkvällshäng med Johanna & Annie


Nyinköpt


Kvällsfiske


Fina Erika


Härliga Vincent

1 kommentarer

Annie

07 Aug 2011 01:54

Det har vart så fint och ses i sommar fina du!

Kom upp i höst:)

Kommentera

Publiceras ej