ÄNNU MERA JULBAK

1kommentarer

Vi fortsatte på temat pepparkaka. Jag har nu ikväll bakat pepparkaksmuffins i mina fina jultomteformar... detta kommer passa utmärt till lördagens festlighet... hela 36 st muffins blev det.




har haft en riktigt mysig kväll hemma, fixat och donat.
blev glad då mitt hjärta var och handlade och kom hem med 2 fulla kassar (jag som hade tänkt att handla efter jobbet) vi gjorde oss en god ceasarsallad till kvällsmat och som efterrätt provade vi gårdagens pepparkakor...

ja sa det tidigare idag att så mycket vi än så länge bakat denna julen är nog rekord.
lussekattsbak x 2
pepparkaksbak
pepparkaksmuffins
samt mitt julgodisbak

vi hade lite planer på att stoltsera med ett pepparkakshus men tiden räcker inte riktigt till.

vad skönt det är med en slappadag hemma, inga måsten..det behövs verkligen för denna veckan är det fullbokat dag och kväll för min del från onsdag till söndag. Självvalt, så jag klagar inte... mycket jobb och mycket roligheter.

Nu ska jag plocka ihop mina saker och krypa till kojs, skulle vilja komma upp i tid för att kunna se julkalendern imorgon bitti.. får se om det blir verklighet.

GODNATT

1 kommentarer

Annie

05 Dec 2011 23:39

Åh nu snöar det här. Men som den är väder besatte jag är så ska de regna om några dagar. Haha.



Snart ses vi fina vän.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej