Fungerar inte riktigt

1kommentarer

Det fungerar inte riktigt helt hundra på blogg.se. har inte kunnat lägga upp bilder eller skicka tidsinställda inlägg.. gah. men får försöka imorgom igen. Jag ser inte heller allt jag skriver, så med risk för stavfel m.m. Jag har iallafall varit och gästat frisören idag och gått en nyans mörkare.. gillar det redan. Dock är man ju väldigt blev i ansiktet, men det är jag väl inte ensam om att känna såhär års. Jag har gjort ett försök att posta inlägg med bild via I-phonen, men inte gått vidare bra idag heller.. Just som jag skriver detta smattrar det för fullt utanför, riktigt regnoväder... usch och fy. Det är ju kyla och snö vi vill ha såhär års... det passar mycket bättre än regnrusk. Nu ska jag ta och göra lunchlådan till imorgon för att seda krypa till kojs och sova lite. Är det någon av er som har bra tips på recepfria läkemedel vid slemhosta som är ok att ta när man är gravid?? Idag har nämligen hostan förvärrats och blir tokig när det inte går att lösa upp det.. men hoppas iallafall att det går åt rätt håll och är överlycklig sålänge jag slipper feber m.m.

1 kommentarer

Anonym

09 Dec 2011 09:15

sinova forte

Kommentera

Publiceras ej