En chansning - en ny ton

0kommentarer

img_7424 (MMS)

En bild ljuger inte sägs det - men denna ljuger. Min nya hårfärg är inte helt hundra. Att gå mörkblond var min melodi, men vägen dit var inte så enkel... Igår efter färgn var jag först grå i topparna och överhår (som en häxa nästan) så hon som färga la i lite koppar i det gråa, och det resulterade i en röd ton,som jag tvättat och schampoonerat ca 6 ggr under gårdagskvällen - och summa kardemumma av detta blev en rosafärgad ton i toppar... not snyggt!!!' Mitt hår är visst väldigt volumöst som de så fint uttryckte det och det blonda i mina toppar sög väl åt all tänkbar färg, och det resulterade i en aning konstig ton på hela håret nu,, sisådär 3-skikts färgad. Pappa såg inte förändringen - ser ut som vanligt; jag ser inget som ser konstigt ut. Är detta ett manligt fenomen eller. nja, min kille såg ju iallafall förändringen, och han tyckte jag var bättre förr.. yes yes. Hade mamma sett detta hade hon nog yttrat: Hur ser du ut?? Ja, mammma. jag är säker, du hade sett förändringen... NU hoppas jag att jag kan få en lite bättre lösning ikväll genom att få lite mer lyster och guldton i håret, sedan får nog en vänlig själ ta sig an det och genomföra ngt vackert.. jag har en referensbild, men jag visar inte den nu,, Nu, lagom när detta är klarskrivet, är mitt kaffe urdrucket och jobbet kallar åter, TJING!!

Kommentera

Publiceras ej