Härliga helg

0kommentarer

Vi har en ljuvlig helg.

jag inledde helgens ledighet med en fika tillsammans med min fina systerson, det blev en snabb fika.. men så trevligt.
Fredagskvällen spenderade jag hos fina hillevi och hade där en zbh visning för hennes vänner. det bjöds sedan på god mat och trevligt umgänge... vad roligt att träffa fanny, som även åkte me mig hem till stan... kul att ses, nu när man inte bor i samma stad (och hus) längre..

Igår var en solig dag och vi spenderade den ute, som säkert många andra gjorde.


väldigt vackert med klarblå himmel, vacker sjö och solsken


hjärtat var duktig och arbetade




Igår skulle min älskade mormor fylla 76 år, så jag tog en tur till hennes viloplats och gav henne en blomma



Jag ägnar också min fina vän A en grattis hälsning och gav henne lite skönsång, då hon igår fyllde 26 härliga år... GRATTIS



Vi hade en trevlig gårdagskväll, vi firade min svärmor som idag fyller år - så det var en stort uppdukat bord med tapas som överaskade henne.. mycket trevlig kväll.

Nu har vi intagit frukost här, och vi ska göra oss iordning, sedan ska jag bege mig till Jönköping och ha party hos min kära mor med vänner.

trevlig solskenssöndag.

/ Emelie

Kommentera

Publiceras ej