Hjärtans dagen

0kommentarer

Igår njöt jag lite extra av min älskade, och denna dagen firade vi med att bara vara tillsammans...de senaste åren har vi inte alltid varit tillsamma just denna hjärtedag, så bara det var lite extra lyx ♥

Jag fick denna vackra bukett av min älskade kille



Jag briljerade dagen till ära och lagade oss en 3-rätters...

Förrätt: bruschetta
Varmrätt: Lax med färskpasta, vitlöksfrästa champinjoner och en hjärt toast med löjrom
Efterrätt: Färska bär med maräng

 
Voila

Vi hade en lugn och skön hemmakväll igår och hjärtat mitt renoverar för fullt på övervåningen.. han arbetar där idag med.. Jag ska nog fota lite sen, alltid roligt att ha mycket bilder både före, under och efter.

Idag har varit en skit dag på jobbet.. men bara att bita ihop och komma igen.. flera saker som gått käpprätt åt skogen, men jobbade till 18 och sedan kastade jag in handduken och åkte hem.

nu är jag i stort sett fri från min förkylning, så tänkte köra ett träningspass imorgon kväll.. hjärtat var sugen också, det är bra att vi peppar varandra. Eftersom det bara är 1,5 veckan kvar till Tjejvasan måste jag trimma mig så gott det går på denna tid jag har kvar. Jag har också bokat in flera visningar av ZBH kollektionen, vilket är super kul. Tors, fre, sön och mån är inbokade... yes.. nu kör vi så det ryker.. vårshoppa är alltid roligt.

Kommentera

Publiceras ej