Möjligen lite huslig..

0kommentarer

Det blir lite vårfina blommor här hemma

 
det blev vita liljor och pärlhyacineter

Vi har nu precis tagit ut detta ur ugnen, det doftar ljuvligt.


Vi åt detta brödet på en restaurang i somras och vi bad att få receptet - vilket vi fick. Förra helgen när vi gästade Anna o Oskar (tillika resesällskap i somras) så bjöds vi på detta brödet - det är riktigt mörkt, saftigt och gott, hemligheten tror jag är: filmjölk och frukt m.m.

Nu ska jag slänga i dagens sista maskin tvätt och bänka med framför Wallander med min kille och en brödskiva nygräddat bröd :)
Imorgon är en ny dag och vecka.. min vecka är relativt oplaneras, vilket känns skönt.. för slutet på förra veckan var 3 sena dagar och det resulterade i en inlednande trött helg.

jag hoppas inte mitt halskli bryter ut till något mer (men ska jag vara riktigt ärlig, så hellre att det kommer nu än om 3 veckor när jag ska åka tjejvasan.. men visst, helst vill jag slippa allt) I övrigt hade jag tänkt träna i veckan, njuta av att just inte ha så mycket inplanerat. Nästa veckan däremot så har jag 3 party för ZBH, det ska bli riktigt kul att komma igång.

Kommentera

Publiceras ej