Börjat bli blödig

1kommentarer

Redan torsdag eftermiddag.. är så fruktansvärt skönt när man har mycket att göra på jobbet, då rullar dagarna på och man hinner knappt med allt man vill och framförallt ska göra... Hade däremot önskat en ledig dag hemma, en vardag - vakna upp och äta frukost framför nyhetsmorgon och bara fixat och donat hemma.. men ska inte klaga, har ju faktiskt lediga helger..

Igår var jag och hjärtat och simmade, riktigt skönt med en simtur mellan träningsvarven och promenaderna.. denna veckan är jag dock inte strikt i min mat, kakor har jag hamstrat känns det som.. men men..vissa veckor behövs det socker, speciellt för kvinnor..
Efter simning och mat tittade vi på denna filmen




Jag blev positivt överaskad. Jag trodde inte den skulle vara ngt speciellt.. men jag (som aldrig är känslig och blödig, börjar grina.. tårarna bara kom, det var så mycket känslor)... fick krypa upp hos min andra hälft för att slippa ligga och hulka och böla i ett eget hörn i soffan...

Nu ska jag försöka packa ihop mig på jobbet, och sedan bege mig direkt till gymet...har väskan med mig redan..

1 kommentarer

annie

20 Jan 2011 17:46

Hej vännen.



Har exakt samma dilemma denna veckan. =)



hihi

puss

Kommentera

Publiceras ej