För ett år sedan

0kommentarer

För ett år sedan satt jag som djupt försjuken i externredovisning och hade tenta den 5/1... den stressen och det slitet minns jag än idag, speciellt att ladda om och försöka få fokus så snabbt efter jul och nyår och sjukdom... usch ja, men sen gick det ju inte vägen den gången heller, minns hur arg, ledsen och besviken jag var över mig själv. att jag inte hade gett mer och att jag inte hade kämpat för att lära mig mer... i somras däremot hade jag mer jävlar anamma och satte tenta jäkeln, skönt som tusan var det.. Nu är det skönt att ge järnet på jobbet, men slippa ta med det hem, varva ner och fördriva dagar, kvällar med enbart det jag tycker är roligt och slippa känna ångesten och stressen inför en tenta (exempelvis åka skidor, äta gott, baka, slappa, stryka - gillar det, för då drömmer jag bort och tänker haha, slappa framför tv.n, mysa med min karl m.m.) En vacker dag kanske jag kommer skriva ytterliggare en tenta men inte än på ett tag, det kan jag lova.. 

Nu ska jag dricka en kopp chaite och hoppas på att jag blir lite trött, för just nu är jag inte direkt det. 
imorgon blir det en kort dag på jobbet, sedan blir det middag här hemma med 8 härliga vänner och 1 barn. 

Trevlig trettondagshelg. 

Kram
 

Kommentera

Publiceras ej