The dreams

2kommentarer

Det bor en liten entreprenör i mig... men jag får bara inte tummen ur...
Jag har lite tankar, idéer, drömmar och mål m.m. men jag kommer inte mer framåt än tänkarstadiet. Men det är väl bättre att tänka och drömma än att inte göra det alls.. mina geniknölar har gnuggats för fullt ett tag.
Jag ska slå slag i min första tanke, det värsta som kan hända är ett Nej, men då är det bara att ta nya tag. Jag vill utmana mig själv, jag vill testa och ge mig själv en match...

Idag blev det en tur till gymet, packade väskan igår kväll och tog med den till jobbet, så var på gymet strax innan 5. Hjärtat kom och slöt upp 5 min senare. va skönt att träna lite tidigare idag, då man hinner äta och varva ner hemma och få en lugn kväll...

Jag har precis beställt dessa produkter, bra i samband med träningen


Charlotte Perrellis serie, extra framtagen för tjejer. Eftersom jag redan har hennes bok, så tänkte jag testa detta också.

Upp till bevis, än så länge kämpar vi på här hemma, idag stoddet isterband och blomkålspure på menyn, jisses så gott. Blomkål är inte me cup of the direkt, men blomskålspure var en helt annan sak, lite gott kryddad också, riktigt mumma tyckte både jag och sambon.. här blir det inget mer potatismos!!!

2 kommentarer

Annie

14 Jan 2011 09:34

Hej vännen! Ja de ska bli skönt med helg:) vi träna båda två. Kul när

man väl är där! Då kan vi köra en reunion i april. Puss

Emilia

15 Jan 2011 16:24

Ja, visst är det gott! :)

Kommentera

Publiceras ej