En härlig tisdag

0kommentarer

Idag har jag gjort mitt premiärsim i sjön.. i våtdräkt.. o yes:) blev ingen bild på detta, man är ju oförskämt snygg i våtdräkt..haha. Hjärtat mitt fick sitta på land och spana in så att jag inte kapsejsade ute till sjöss.. simmande några längder fram och tillbaka.. skönt att ha testat detta inför lördagens lopp - Tjejvansbro!!

Såhär såg det ut när jag provade dräkten igårkväll


Måste visa bild på min nya sommarfina blomma jag piffade till idag

Snyggt va... så enkelt. vem visste att jag gillade rosa..haha


Vi hade en grym helg med fina vännerna och vi avslutade i sann Lisebergsanda...



hjärtat mitt i sina nya och as schyssta loafers (enligt mig som älskar loafers)


Tävling... och vinnaren blev Kristin!!


Redo att åka karusell


Tack fina ni för denna helgen.. en försmak av semestern helt enkelt.

Kommentera

Publiceras ej