Sköna söndag

1kommentarer

Har haft en riktigt skön söndag, en oplanerad dag och fantastiskt att bara ta dagen som den kommer, inga måsten.
Jag och mamma gästade svärföräldrarna, svägerskan och goda vännerna ute vid sjön... vi fikade och njöt av gott väder.
Mamma åkte sedan hemåt och jag åkte söderöver för att träffa syster med familj (det lilla  busfröet)

Syster passade också på att göra mina naglar sommarfina.

härligt nu inför sommarnbröllopen vi ska på

Bildkavalkad på busungen







I vår familj är det jag som bestämmer över TV-dosan. Mamma & pappa har ingen talan!!



Kvalitetstest av mosters kylbag och tummen upp - den är godkänd


Nu blir det sängen efter det som skulle bli en tidig kväll för mig slutade med 1,5 tim jobb hemma på kvällskvisten.

Godnatt

1 kommentarer

Emilia

14 Jun 2011 09:54

Hej! Så söt :) Allt bra med dig Emelie? Kram

Kommentera

Publiceras ej