DREAMING PEOPLE

0kommentarer

Idag är jag en drömmare - tänker, funderar och tänker igen.. kommit fram till något: nej, men sprudlande av idéer.

Pratade med en god vän idag - hon flyger till mitt älskade London ikväll, avis.., ja en aning.
jag vill på minisemester.. och det nu.

jag vill njuta våren och lite ledighet på annan mark än hemma. även om helgerna är lediga dagar så finns det alltid en massa måsten som tas tag i.. det är sällan jag är helt oplanerad eller bara ligger i sängen/soffar och såsar, inte riktigt min grej.. är även för rastlös för denna syssla.

Nu har jag öpnnat ett HM paket och ett ZBH paket och haft bloggläsning. Nu ska jahg knypa skorna och masa mig till gymet. jag är redan ombytt så det finns ingen återvändo. trots att hjärtat avböjer så ska jag inte vara lika illa och göra det samma.. styrkepass: ja hej!!!

Kommentera

Publiceras ej