Ge dig själv beröm och en klapp på axeln

2kommentarer

.. idag på internationella kvinnodagen tycker jag vi alla härliga, fina och alldeles underbara kvinnor world wide ska ge oss själva beröm, ett extra gott leende och skratt just bara för dig..

Jag har haft vårfeeling på jobbet idag. Gick för första dagen ut och hämtade posten i bara T-shirt... tidigare har jag tom tagit på mig jackan, det var inte en isfläck på gårdsplanen längre, man slapp gå med lätta och försiktiga steg, bara att traska ut och rakt till brevlådan... sist men störst av allt.. solens strålar har värmt mitt kontor idag och i stort sett tvingat mig dra för gardinerna för att slippa bli bländad - me like!


Igår kom ju min nya kollektion men varor, det var mycket snyggt.

Ger en bildkavalkad här, ett smakprov att några produkter

Här är 2 av de nya kuddfodralen i de rosa och grå tonerna.. för den som föredrar rosa som finns det mycket som faller i smaken.
Kuddfodral i rosa, vitt och grått 199:-/st

Ännu mer rosa - i form av kökshanddukar
Kökshanddukar i sand, rosa och grått 79:-/st


Ännu en rosa kökshandduk 79:-


Servettringar 4-pack 199:-




Min favorit bland kökshanddukarna, guess why :)



Perfekta påskpresenten.. en kruka format som ett ägg...sätt en blomma i eller fyll med godsaker, finns i 2 olika strl.


2 fina lykthus.. Candlehouse. 2-pack för 599:- 

Hoppas detta var lite inspiration.
Mer bilder finns på www.zbh.se

 

Nu ska jag fixa morgondagens lunchlåda, sedan godnatt

/ E

2 kommentarer

Annie

08 Mar 2011 23:08

Skönt att isfläckarna är borta! Det är dom inte här. Men våren är nära och jag hoppas sthlm snön försvinner snart!

Puss kram

Felicia

27 Aug 2012 16:42

Hej!

Älskar den rosa och den grå kudden!!! Går de att få tag på? Snälla svara mig via mail =)

MVH
Felicia

Svar: Hej Felicia.
Dessa kuddar går ej att få tag i längre, då de utgått ur sortimentet. Det finns däremot fler kuddar, Life kudden finns i vitt och beige och det finns en annan kudden i mer gammalrosa färg med ringar på.

MVH Emelie
Me

Kommentera

Publiceras ej