Gräsänkling

0kommentarer

Idag åkte min andra hälft på tjänsteresa - så jag är gräsänka ett tag.

Detta firar jag med ett glas gott rosévin och fixar massa små saker som jag borde gjort för länge sedan.
intjänat ett st sambopoäng då jag tvättat hans bil invändigt och utvändigt + att jag tvättat mattorna i bilen också. maskinen pep nys klar, så ska ta och hänga upp dem.

I helgen har jag laddat för en tjejmiddag, och massa små fix här hemma.. skulle ta tag i att laga mitt lilla kreativa projekt och se om det går att få till det till det slutliga... skam den som ger sig.

Har för övrigt en mycket snygg tjejkompis/brud som har gift sig i rött - kolla detta Proud så förstår ni vad jag menar

Nu ska jag fixa klart allt - ligger papper över i stort sett hela matbordet... och toppar detta gör jag med ett glas rosé och 2 brinnande stearinljus - med hopp om att varken välta glaset eller för all del inte ljusen.

trevlig torsdag

Kommentera

Publiceras ej