My wekeend

0kommentarer

Helgen har varit fantastisk. Inledde den med lite shopping såhär löningsdagen och allt.. en vårjacka i lite army stuk men ändå dressad, väldig jag. Lite nya och fräscha toppar, mascara, lipgloss m.m.



Härligt med lite färg på läpparna, vårfräsch. En ny kamelfärgad topp fick invigas också.
Fredagskvällen spenderade vi hos goda vänner och åt våfflor x 2. Både mat och dessertvåffla. En tradition sedan 2 år tillbaka, och sådana våffeltraditioner byts inte ut i närmaste taget.. Alltid ska det vara en matvåffla med räkor, avokade, rödlök, rom och gräddfil m.m. på våffeldagen!!

På lördagen gjorde jag och hjärtat det fint i trädgården, det var ljuvligt väder. Skönt att då kunna tillbringa dagen utomhus.
På kvällen begav vi oss för middag på Anna-Gretas. En mycket trevlig kväll med min man...





Efter denna trevliga middag deckade vi båda gott i soffan när vi kom hem.

Söndagsförmiddagen bjöd på utflykt och avslutades med trevlig fika med trevliga vänner. När vi kommit hem gjorde vi oss renoveringsklara och gav vävtapeterna ett handtag för att komma upp på väggarna i hallen och rummet på övervåningen. Nu är all tapet satt förutom den vi ska ha i trappen - men jag letar som en gnu bland alla Residencec och Plaza tidningar, för det var i ngn av dessa tidningar vi hittade en taper vi föll för direkt, men jag har ju säkert sumpat bort just den tidningen.. det är ett stort tidningskaos på golvet i vardagsrummet och sovrummet nu då jag har gett mig fasen på att jag ska hitta den där tapeten.. får försöka hitta den via nätet annars.. borde finnas en lösning på allt.

Idag var det åter måndag - åter löpning med tjejerna. Cicci kunde ej idag men jag och Tessan tog oss varvet runt - jag var slö som få när vi va klara.. riktigt segt idag men bara att bita ihop och komma igen.

Kvällen har jag ägnat åt mina tidningar, min inredning (packat ihop inför party imorgon) och ägnat 10 min åt min favorotsyssla - strykning!!

nu säger jag godnatt...

Kommentera

Publiceras ej