What a wonderful view

0kommentarer



Jag sitter på golvet i somrummet och fixar med allt annat än det jag borde - rensa undan alla pappershög och skrot som ligger och skräpar på golvet. Jag kom på den iminenta idén att slänga ut sakerna från gareroben, för ligger de mitt på golvet så måste jag ju rensa undan det.. ett glas vitt och salta kex gör det hela lite enklare.. ps. bakom mig ligger alla tidningar och kläder, men det visar jag inte..

Idag har jag haft en mycket bra ZBH party, var i god tid hos värdinnan (jag är en mästare på att komma en aning sent och stressa som tusan) skönt att vara helt färdiguppackad och klar när alla gäster är på plats samt att slippa stressen i upppackning och styling.. en mycket trevligt party och en härlig värdinna som ska ha ett till party ev två till vår. Hon får hålla för öronen sista gången jag är där och presenterar samma saker och kör nästintill samma pres igen..

Nu till högarna och sedan natten.

Kommentera

Publiceras ej