1 MÅNADS DAN FÖRE DAN

0kommentarer

Om 1 mån sitter vi här med juleljus tända, granen klädd, tomtar och pynt i huset. glöggen varm och ljuv julmusik strömmades ur högtalarna... välkommen vackra JUL

Jag fick nästan lite julkänsla, men bara nästa när jag i helgen besökte Jul på Liseberg med dessa två fina vänner



Dock var det barmark och plusgrader vilket gjorde att vinter och julkänslan inte inföll sig på samma sätt som den kanske hade gjort i ett riktigt vintervitt landskap



Det var iallafall mycket ljus som lyste upp denna kväll, vackert







Jag hade en super mysig helg i Göteborg med fina vänner..

Mina ögon går i kors nu och halsen svider så jag borde krypa ner under täcket och ta kvällen..  3 dagar med kvällsaktiviteter och inte helt frisk är ingen bra kombination, kroppen är trött och huvudet är trött

GODNATT

Kommentera

Publiceras ej