Bokhöst

1kommentarer

Jag har nu läst ut Carolina Gynnings bok Flickan från havet
Jag tyckte Gynning gjort ett bra jobb som författare och hon överträffade mina förväntningar. Boken är väldigt grov och hård.. det måste man vara beredd på.. det är ett djup och mörker i boken.. men klart över förväntan.






Jag beställde för ett tag sedan Sofi Fahrmans sista bok Elsas hemlighet
Boken har ju inte kommit ut än, och jag tror att det dröjer ca 2-3 veckor till innan den kommer.. men eftersom jag läst de 2 andra böckerna med Elsa Gustavsson så kändes det givet att även denna ska läsas




Jag hann inte vänta på Elsas hemlighet, så förra veckan klickade jag hen Denise Rudbergs andra elegant crime bok Två gånger är en vana
Jag gillade Denise Rudberg första bok i denna genre och serie och jag har läst många av hennes tidigare böcker.. hon är nog en av mina favoritförfattare. Bra böcker som ger mig bra lässtunder, kanske lite väl överflöd av överklass m.m. i böckerna men det är skönt att läsa något som är långt ifrån sig egen vardag... hade det inte varit så sent nu så hade jag börjat läsa denna redan ikväll..men det får vänta





GODNATT

1 kommentarer

Anonym

07 Oct 2011 21:29

Läst Mari Jungstedt? Rekommenderas verkligen!

Kommentera

Publiceras ej