Samma arena 3 dagar senare

2kommentarer



Lördagens Kinnarps Arena var utbytt från show, skratt och musik till is, klubba och puck.
efter vår tur till K-rauta och IKEA blev det ishockey och HV71.. (HV vann!!!!)

Jag är imponerad över att vårt kakel och garderobsinköp tog hela 1 tim från att vi steg ur bilen på K-rauta tills att vi satte oss i bilen efter att ha packat in 7 garderober från IKEA... och då ska tilläggas att jag enbart var moraliskt inpackningsstöd då sambon fick lyfta in allt själv (:


Delar av våra inköp.

Nu har jag krypit till kojs efter 3 glas!!! Oboy... jag var galet törstig och sugen på mjölk men föredrar inte bara ett glas mjölk så de fick bli med Oboy i.. gissar att detta kommer att skaka igång magen nu på kvällskvisten (:

BTW: Min telefon är inte i sitt rätta jag.. det är något glapp i den och det står ingen service uppe i vänstra hörnet för jämnan.. ibland får jag täckning och då går ngt sms iväg men därav min frånvaro på telefon på sista tiden för er som sökt mig på den eller att jag ej svarar på sms längre.. fick till svar när jag var inne i en butik. Köp en I-phone 4 istället då du ej har ngn garanti kvar på din och det inte är värt att lägga pengar på lagning.. jaja.. vilket härligt köp och släng samhälle man lever i.. inget går visst att laga för humana slantar nuförtiden.. tjäna pengar, tjäna pengar, tjäna pengar går allt nästan ut på... servicesamhälle där man inte kan laga sina egna saker längre heller.. hur man får isär en I-phone vill jag inte ens fundera på.. då ser jag det som dödsstöten för telefonen om jag skulle plocka isär den..  men visst var det ändå så. Tappade man sin hederliga gamla Ericsson i golvet och den låg utspridd i 5 delar så nog fasen gick den att få ihop igen och till full kapacitet, men på bara en eftermiddag utan att varken ha tappat eller skadat telefonen så la plötsligt servicen/täckningen ner... 
Jag funderade på det. Kan det vara så att det sitter ett stort center i Silicon Valley där de ser alla telefoner wolrdwide och så är deras arbete att "förorska" några telefoner hit och dit... jaha.. då stänger vi ner denna telefonen idag eller så ändrar vi batteritid på denna telefonen. Ja, hej.. vad jag har svävat ut.. haha

GODNATT 

2 kommentarer

Anonym

26 Oct 2011 10:15

Hade samma problem med min i lördags, men min "dog" trots full batteritid.

Fick helt enkelt vänta o se. I söndags eftermiddag började den fungera igen, den krävde ny ström! Därefter gick det en timme ller två och sedan har den varit som vanligt. Med täckning! :)

Annie

26 Oct 2011 11:56

Haha. Inte helt lätt med iphone.

Min gör så med ibland. I vågor.

Puss

Kommentera

Publiceras ej