1 rum klart

0kommentarer

Idag är ett till rum i la casa klart, gissa rummet





Rummet är ca 5 kvm stort, det har fått en extravagant finish och ett svart element är pricken över i.
En ledtråd är ju lite så extraordinärt extravagant, kanske snarare lite lyx... imorgon får ni se vad det är för rum om ni inte redan vet... ps. jag har ej varit delaktig i detta projekt, en aning mansdominans

Jag har hållt mig på övervåningen och grundmålat foder.. nu är det bara att måla en hylla i det rummet sedan väntar slipning och oljning av golv samt montering av garderob - Klart!! inte långt dit. Dock kommer rummet ganska fort få fyllas med diverse prylar då nästa rum står på tur..
Men nu känns det som vi är på G, vi har kommit in i ett flyt då vi båda tycker det är roligt med renoveringen och vi vill se resultat på övervåningen.. det ska bli en spännande höst..

Nu ska jag krypa ner jämte min kille som redan lagt sig..

Godnatt

Kommentera

Publiceras ej