4 saker..

0kommentarer

Här kommer en liten lista på olika saker, håll tillgodo..


Fyra jobb jag haft:
1. Barnflicka
2. Ekonomiassitent
3. Cafébiträde  
4. Servitris

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
1. Love Actually
2. SATC filmerna
3. The Holiday
4. Batman filmerna

Fyra städer jag bott i:
1. Stockholm
2. London
3. Halmstad
4.

Fyra tv-serier/tv program jag gillar:
1. Sex and the city
2. Desperate Housewifes
3. Så ska det låta
4. Skavlan

Fyra ställen jag varit på semester:
1. Österrike
2. Italien
3. Thailand
4. Spanien

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. www.zbh.se
2. www.facebook.com
3. www.aftonbladet.se
4. www.hotmail.com 

Fyra favoriträtter:
1. Rösti/våffla med räkor, rom, rödlök, avocado och creme fraice
2. Tonfisksallad
3. Köttfärssås och spaghetti
4. Enchilladas med kyckling och avocado

Fyra skolor jag gått på:
1. Trälleborgsskolan
2. Gröndalsskolan
3. Finnvedens gymnasium
4. Högskolan Halmstad

Fyra saker i mitt rum hem:
1. TV
2. Dator
3. Ljusstakar/ljuslyktor
4. Stjärnor

Fyra platser jag gärna varit just nu:
1. Shanghai
2. New York
3. Stockholm
4. Göteborg

Kommentera

Publiceras ej